Аполеон (feldherrnhalle) wrote,
Аполеон
feldherrnhalle

З Тольятті з привітом


Російські спецназівці на броні МТ-ЛБ 2 омсбр 2 АК.

Бойове зіткнення на "Фасаді" з російськими спецназівцями мабуть найбільш розкручена подія в даному конфлікті з прямими доказами того, що українській армії доводиться час від час стикатися з російською. Хоча варто зазначити, що в СБУ є безліч доказів, але по незрозумілій для мене причині, вони не публікуються. Замість того кидають фейки про загиблого офіцера 16 ОБрСпН ГРУ, який виявився звичайним російським добровольцем у складі 9 ОМСП 1 АК. Одразу кажу - це особиста думка автора і не намагайтеся на неї вплинути.
Спасибі, ZmeyYuga.

Отже, ВОП "Фасад", чітко видно міст через річку Сіверський Донець. Добре проглядується як самий пост, так і підходи до нього по правому берегу з півдня, вниз по течії, а також район однієї з двох командних висот - 114.5. Друга панівна висота - 116.8 (р-н н.п. Весела Гора) знаходиться південно-західніше від зазначеної висоти 114.5, через шосе.


Дані висоти і навколишні райони знаходяться під контролем НМ ЛНР, відстані (1100-1200 з р-ну відзначеної 114.5 і 1700-2000 метрів з р-ну відзначеної 116.8) дозволяють наносити комлексні (кулемети, снайперські гвинтівки, ПТКР, танки прямою наводкою) вогневе ураження по ВОП, мосту і аналогічному ВОП на лівому березі Сіверського Донця, так і вести з облаштованих спостережних пунктів спостереження і корегування вогнем артилерії навіть без застосування інших засобів розвідки для контролю находження і пересування сил та засобів противника, ЗСУ, в даному р-ні (БПЛА, РіРТР по незахищеним сіткам ОП, аналіз даних базових станцій сотового зв'язку на правому, підконтрольному НМ ЛНР, правому березі річки).

Для розуміння: вигляд на міст з р-ну південніше висоти 114.5.

Також розвідку за допомогою банального спостереження можна вести з повороту луганського шосе Н-21 на міст в р-ні Мертвого Донця і з берегової полоси річки як нище, так і вище моста за течією (в пріоритеті міст, міст та ВОП на лівому березі, котрий під нашим контролем).
По силам і засобам ЗСУ в даному районі. Завдяки нашим журналістам можна точно встановити, що "Фасад" часто обстрілюють ворожі снайпера та ПТКР і все це видеться з Веселої Гори.

Позиція ворожого снайпера.


Міст.

Завдяки цьому можна зробити дані висновки: на правому та лівому березі Сіверського Донця з осені 14-го в 92 омбр облаштовані два ВОП зі своїм комплектом важкого озброєння піхоти (ДШК, АГС, СПГ, ПТКР, 82 мм (зафіксовані випадки, коли наші бійці встановлювали їх на МТ-ЛБ)). Крім міняючих один одного протягом року лінійних підрозділів 92 омбр, на правому березі річки (як на лівому вище і нище моста за течією) також займають свої спостережні пости бійці розвідроти цієї ж бригади. У випадку загострення ситуації, як під час вогневих контактів в часи зимової кампанії, безпосередню підтримку піхоті здійснюють танки 92 омбр стріляючи прямою наводкою. БрАГ 92 омбр в р-ні Щастя і чергові мінометні батареї. В цілому, облаштування даних ВОП незадовільне як в плані траншейної системи, так і в плані самих вогневих точок, замаскованих позицій, сектор вогню не розчищений, багаторічна "зеленка" підходить безпосередньо до окопів і вогневих точок. Тут є декілька причин. По-перше, безвідповідальність командирів; по-друге, бійці звикли до того, що окрім незначних обстрілів на даній ділянці фронту нічого не відбувається і прекрасно розуміють, що ніхто в атаку не буде йти. Це не серпень 14-го. Звідси і така халатність. Варто зазначити, що на "Фасаді" також регулярно проводився обмін полоненими. Правда тихо було не завжди. Так, в червні 15-го ДРГ при підтримці мінометів почали подавляти вогневі точки наших бійців. Але розвідроті 92 омбр вдалося ліквідувати мінометний розрахунок з числа банди "Патріот". Нагадую, дана банда 5 вересня влаштувала засідку на колону "Айдару" та львівських десантників ("Русич" був у них на підхваті).


Бій на "Фасаді", червень 15-го.

Особливої уваги заслуговує наявність значної к-сті відеоматеріалів з нашої сторони до 16.05.15 про мінування території навколо ОП: безліч мін різного роду, але встановлено будь де і як попало, типова картина для зимової кампанії 15-го. Що ще цікаво так це те, що кожна нова група бійців ставлять свої міни і доволі часто забувають наносити їх на карту. Це проблема всієї армії.
На фотографіях, який завбачливий Єрофеєв зробив на свій телефон, видно встановлені в лісі з секторами в сторону території "ЛНР".



Попередня версія від СБУ яку підхопили потім ЗСУ така: в 15:00 розвідгрупа російського СпН спокійно перейшла мінне поле на підступах до ОП саперами у вигляді групера (Єрофеєв) і нібито санітара (Александров), вздовж правого берегу річки виходить до передової траншеї ОП "Фасад", аби нібито глянути "А що, правда ЗСУ відійшли з даного ОП ?"(!!!). В той момент робляться заяви, що наші покинули ОП і взагалі вийшли з Щастя. В результаті пошуку в цілому районі точки з якої можна перевірити чи це правда став окоп. Абсурд. Дивимося те, що було написано вище про панівні висоти. Далі історія така: "Жук", розвідник 92-ї, почув хлопки безшумної стрільби в зеленці і починає бодро одичними стріляти в їхню сторону. І тут звідкісь появляється комбриг 92-ї з контррозвідником з СБУ, бодрими слонами летять через зеленку через власне мінне поле. І це при тому, що навіть приблизна к-сть противника їм невідома. І тут ця весела компанія з комбрига, розвідників 92 омбр та контррозвідника з СБУ в зеленці знаходять бійців, котрі немають можливості рухатися/відстрілюватися, і котрі одразу ж заявляють, що вони СпН ГРУ (і чого їх тільки навчають там, в Росії ?). Тут ще один абсурд: де решта групи ? Потрібно зняти рожеві окуляри і нарешті зрозуміти, що російський СпН, котрий пройшов дві пластилінові кампанії на Кавказі це не український СпН, котрий відмовляється виконювати поставлені завдання і кидають своїх "300-х". Таким чином, результат бою: у нас "200" сержант Пугачов, 3 "300" і двоє полонених росіян. Хороша версія, згідний. Повірили ?
Якщо б люди слідкували за судовим процесом, то знали б, що вогонь по нашим відкрили лише після 15:00, а саме після евакуації полонених до міста Щастя. Згідно заяви журналіста СЦКК 16 травня, зафіксовані мінометні обстріли і лише зі сторони Щастя з 15:20 по 15:50 і все це фіксував український журналіст, а з цього випливає, що поранення наші отримали від свого ж мінометного обстрілу.
А тепер питання:
1) про яку розвідку ВОП може йти мова, який нібито наші залишили, якщо сам "Фасад" проглядується з вищеперечислених СП ?
2) мобілізований(!) розвідник 92 омбр "Жук" заявляє, що одиночними пострілами через зарості зеленки метрів на 20-30 старими 5.45 (не 7Н22, 7Н24 і навіть не 7Н10) 7 одиночними потрапляє в ціль, котру він навіть не бачить. І так вдало попадає: рука і нога. Нічого не нагадує ? Подумайте, як захоплюють групу, котра рухається в траснпорті.
Залогін, розвідник 92-ї, мабуть зрозумів на судовому процесі, що не дуже правдоподібно виглядає і видав нову версію: стріляв по трьом цілям, котрі рухалися. Але мабуть забув, що на травневому відео показував і говорив дещо інше.
3) відкриті запитання: чому нам не показали РПС розвідників з БК і "сухариками" і т.п. (стандартний обвіс розвідника), де засоби зв'язку, навігація і спостереження КГр, їхні ножі, пістолет, медпак нібито санітара групи Олександрова і ППМ з ІПП Єрофеєва. Там специфічні прибори з маркуванням, цікаво було б. Про "Вал" чомусь досі не кажуть, хоча була версія, що наші забули його забрати, а коли повернулися назад, то його вже не було.


В підсумку, наші забирають один телефон, одну ВСС з одним магазином і одним патроном та ще й без оптики, хороший спайпер вийде, ага. Телефон виявився надзвичайно корисним і СБУ опублікувало два відео. На одному з них видно і чути, що група по тревозі піднімається, виходить з місця перебування в повному екіперуванні. Чути роботу мінімум двох р/с внутрішнього зв'язку, йде розвертання у бойовий порядок. На іншому видно, що Єрофеєв навіть під час прийому їжі ходить з особистою зброєю.


Доречі, згідно документів, ВСС був виданий Єрофеєву в луганському ОРБ, а вона ж сама була захоплена в в Луганському ОУСБУ і її номер не співпадає с Гвинторізом, який фігурує у справі в якості доказу. Наші СБУшники і прокурори по цьому питанню не протестували, як і на рахунок того, що 9х39 патрони виділялися для експертиз зі складів ЗСУ.


4) в наступні два-три дні після інциденту 16-го травня на "Фасад" запустили журналістів котрі все добре там зазняли. Але чомусь ніде не було видно слідів жорсткого бою, бинтів/джгутів і т.п. мусору, котрий використовуються під час "оказания ПМП" (як пише в підручнику :D). Про гільзи від ВСС/АС взагалі мова не йде. Де вони ? А згідно офіційної версії - Пугачова, сержанта 92 омбр, вбили росіяни. Але згодом виявилося, що смерть настала після контрольного вистрілу в голову з 5.45. Якими патронами стріляє ВСС/АС можете знайти в інтернеті. Хотів би зазначити, що з самого початку ніхто і не приписував смерть Пугачова російським розвідникам.
5) чому росіян ніхто не зняв на камеру ? Згадайте епізод на "Валєрі", бої за Червоносільське. Тоді фотографували/знімали відео всі кому не лінь. А тут така мовчанка ? Хоча наші активно фотографують трофейні АС/ВСС ;) Якось ще покажу.
СБУшники на запитують полонених, чому нібито решта групи кинули своїх, в тому числі командира(!), і відступили. Полонені чомусь відмовилися від анестезіції (типу думали, що їх на органи пустять) і вирішили прочитати текст СБУ і заявити, що вони таки кадрові. Хоча заявляли, що бійці НМ ЛНР.



Отже, можна подумати, що росіяни розслабилися. Адже серйозного противника у них немає, це не Чечня. Хоча наші полки СпН, в часності 8 опСпН, пробували щось робити проти російських груп, але це закінчувалося фіаском. Так, восени 14-го група 8 полку СпН потрапила в полон.
Скоріш за все тут замішані місцеві бойовики, а можливо і панянки.


Цитую: "в переписке с жительницей Луганская ВКонтакте у Александровна есть интересное :
Мы здесь без документов своих (с) еще он говорит, что у него нет гражданской одежды: "Я ехал не гулять сюда, если знал бы, все взял". А в папках телефона - фотографии женщин в камуфляже с нашивками Новороссия. В своих показаниях на суде ВСУшники проболтались, что ПМП на поле якобы боя Ерофееву оказывала женщина, заюлив от вопросов кто такая и откуда взялась – так получилось, мол.

В склейках якобы с телефонов старших офицеров нашей спецразведки за 16 мая есть и заслуживают внимания упоминания о каких-то группах бородатых в интересующем районе, после чего в шестом часу 16.05. Кит, командовавший одной из поисковых групп, докладывает, что они в районе пункта сбора, было боевое столкновение и одного бородатого точно ********* [вывели из строя]. После этого НМ ЛНР выходит в эфир и сообщает о том, что это их люди в р-не Веселой горы стоят у сгоревшего УАЗика, в ответ Кит доложил, что вышел на группу местных, которой руководит полевой командир с позывным Механик, и что в результате встречи с разведчиками у местных один тяжело ранен: У них "300-й" тяжелый от нас!
Ерофеев на процессе упоминает, что в тот день с ним был проводник, их встречали. В своих показаниях разведчики 92омбр упоминают о том, что в районе Фасада в момент событий 16 мая встречали "… автомобиль L200, в авто были люди, одетые в форму, нехарактерную для украинских военнослужащих. Характерная форма тогда была — пиксельная, а этой формы я никогда не видел: маскхалат березка и немецкий бундесвер"(с)
Совсем скоро на Мицубиси Л200 Ерофеева и Александрова привезут в больницу Счастья.

Комбриг-92 рассказал также, что после задержания Ерофеева и Александрова на него выходили представители, которые занимаются обменом пленными. Николюк сначала назвал такие условия: один офицер в обмен на десять рядовых, но потом уточнил, что поскольку это россияне, решение об их обмене будут принимать в штабе. Николюк вспоминает, что с ним связывался человек с позывным Коммунист, он сказал: У тебя два моих бойца. Николюк ответил: Это не твои, это россияне. После этого, Коммунист сказал, что его сторона готова передать любые деньги, чтобы Александрова и Ерофеева вернули обратно.

Так что после такого я совсем не удивлюсь, если за кем-то из командиров или ответственных лиц ЛНР в конце мая – начале июня 2015го пришли пресловутые украинские ДРГ.

И якобы сбежавшую по минному полю группу, бросившую своих, которая будь на самом деле, после потери командира в ходе доразведки объекта, развернувшись в боевой порядок и используя свое подавляющее превосходство в подготовке и огневой мощи, в считанные минуты вынесла бы всю эту веселую кампанию из пяти-шести бодрыми кабанчиками ломившихся по заминированным кустам ВСУшников и СБУшника, как это и бывало десятки раз с гораздо более серьезными противниками
И специфичные ранения обоих пленных, как раз типовые для жесткого захвата объектов в транспортном средстве – безоболочное СВУ (допом можно светошумовую в кабину / салон), через дверь водиле в левую ногу (Александров, да) и объекту захвата в правую руку-плечо, чтоб пукалками не рукоблудил.
На процессе адвокат Ерофеева Оксана Соколовская заявляет суду, что ее подзащитный плохо слышит из-за контузии и просит передать ему слуховой аппарат.

И отсутствие спецоружия в Александрова, обыкновенная штатная ксюха водилы для перемоги не очень кошерна. И вообще, после его путаницы с данными и численностью группы в СБУшных видео и после двух видео с телефона Александрова лично у меня по репликам и интонациям интуитивно, что сержант придан группе.
На опубликованных фотовидеоматериалах с телефона Александрова он гордо позирует минимум с двумя разными АК и Викторезом, что весьма странно, так обычно новички совсем зеленые поступают или тот, кто для фоточки подержаться выпросил. С псевдо капитана Александров путается в первичных видео от СБУ, называя Ерофеева Китом. В переписке Александрова с неким Константином Напольских заходит речь о некоем проверяющем генерале ГРУ. После этого — снова переписка с телефона Александрова, там он просит жену зайти в его кабинет и взять файл с моими документами на бвк. Далее у Константина Напольских (которого СБУ величает ВРИО командира оСпН) он уточняет, во сколько к тому лучше заехать. Вот такой вот необычный санинструктор РГСпН получается."

Ну і пояснення тому, що в них не було РПС і всього іншого:


Підсумовуючи це все скажу свою думку: шкода Пугачова. Вбили його свої, скоріш за все випадково. Дружній вогонь на війні надзвичайно поширене явище. ГРУшників, як я вище писав, захопили в машині. Скоріш за все вони кудись рухалися і не очікували такого розвитку подій про що і свідчить знову ж таки, вищенаписане. Більше того, рани надто специфічні. Вважаю, що сержант Олександро сидів на місці водія під час руху, отримав поранення в ногу, відповідно машина зупинилася. А капітан зловив кулю в руку аби не зміг використати зброю, після цього було швидке захоплення транспорту з полоненими.



Дуже шкода, що нам так брешуть. Дуже. СБУ могло опублікувати дані про бій 5 травня в якому загинуло 3 бійці 16 ОБрСпН ГРУ з позивними "Савай", "Кардан" та "Мамай".
Всі відео та матеріали є у вільному доступі. Якщо щось цікавить - шукайте.
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic
  • 3 comments